Gartner viis läbi uuringu enam kui 1400 personalijuhi seas, enam kui 60 riigis ja kõikides suuremates tööstusharudes. Nad on uuringute valdkonnas ning ärimaastikul minu silmis
Vajadus ise õppida ja ennast arendada tekib inimestel väga erinevates olukordades ja eluetappides. Näiteks võib olla, et teie organisatsioon muudab kas äri – või tegevussuunda
Lühike ja lihtne vastus: ei kiruta. Aga juhtimiskvaliteet on üks oluline põhjus miks head inimesed või talendid organisatsiooni valivad või siis sealt lahkumise kasuks otsustavad.
Värbamismaastik on pidevas muutumises ning alatasa tuleb valdkonna entusiastidel kohaneda uue tehnoloogia ja erinevate tööturu trendidega. Viisime seetõttu maikuu keskpaigas läbi kaks põnevat veebiseminari, mis
Töötajate uuringute omakäeline läbiviimine tundub sageli mõistliku võimalusena, eriti kui eelarve on piiratud või kui ettevõttes leidub juba vajalikke ressursse ja oskusi. Panin mõni aeg
Hindade avalikustamine Eesti ärikliendi teenuseturul on millegi pärast väheesinev praktika. Kui küsida konkreetseid summasid või suurusjärku, siis kuuled tihtilugu ebalevat vastust: “No sõltub ühest ja
Rahulolu-uuring on väga hea tööriist, mis võimaldab organisatsioonidel paremini mõista oma töötajate vajadusi ja ootuseid. Uuringu järel on oluline tulemuste põhjal tegutseda. Muudatusi aitavad minu
Rahulolu-uuringute läbiviimine on oluline samm organisatsiooni arengus, kuid tulemuste kvaliteet sõltub suuresti uuringus osalejate hulgast. Kõrge osalemismäär tagab esinduslikud tulemused ja usaldusväärse ülevaate töötajate rahulolust.
Värbamisprotsess on üks võimalus näidata tööandjana oma väärtusi ja kultuuri potentsiaalsetele töötajatele. Kuid teatud vead võivad kandidaate skeptiliseks muuta ja kahjustada sinu organisatsiooni mainet. Seega
Kellel on kiire ja miks on kiire? Eestis tegutsevad valdavalt väikesed ettevõtted või organisatsioonid. Üsna tihti tuleb teha tööd stiilis “iga sekund on arvel”,
Tunned ennast sellel pildil ühes või teises rollis ära? Tiimiliikmete töökoormusesse ja selle hindamisse suhtutakse organisatsioonides väga erinevalt. Mõni juht teab väga hästi, mida tema
Juba mõnda aega on tööturg seisnud silmitsi murettekitava nähtusega, mida Gallup nimetab “valjuks lahkumiseks”. Küsitluse kohaselt on umbes 60% 120 000 maailma töötajast vaikselt lahkumas
Töötajate rahulolu- või pühendumusuuring on tehtud. Tulemused on olemas. Kas osta rohkem kommi ja puuvilju ning loota, et aasta pärast on tulemused paremad? Töötajatel on
Ettevõtluskeskkond on muutustes. Agiilsus ehk paindlikkus on saanud igapäeva vajaduseks. Organisatsioonide jaoks on väljakutse, kuidas jääda püsima ja mida selleks teha. Üks mitmest küsimusest on,
Kui vaadata ettevõtteid kui dünaamilisi ökosüsteeme, mõistame, et nii nagu bioloogiline mitmekesisus on eluslooduse säilimiseks oluline, on ka mitmekesisus organisatsioonides eluliselt vajalik. Kuid miks on
Kaasaegsed töökohad on mitmekesised – mitte ainult rahvuse, kultuuri või soo poolest, vaid ka erinevate põlvkondade lõikes. Baby-boomer’id, X-, Y-ja Z-põlvkond– kõik koos ühe laua
Mart Lankots, Kadri Ann Mikiver ja Janno Siimar kutsusid mind külla. Kas teate, kui koduselt võib ühe tööandja juures end tunda? Kui olete Velvetit külastanud,
Tutvustan teile täna ettevõtet ING (Hollandi rahvusvaheline pangandus- ja finantsteenuste ettevõte), kelle kogemuslugu ärgitab tööandjaid mõtlema olulisele teemale : mismoodi mõista inimesi, kes seisavad sinu
Maailma Terviseorganisatsiooni (WHO) andmetel on depressioon praeguseks saanud üheks juhtivaks töövõimetuse põhjustajaks kogu maailmas. Seega töötajate vaimse tervise küsimus võiks olla tööandjatele proaktiivsel tegutsemisel üheks
IBM ilmselt tutvustamist ei vaja. Vaatame tänases kogemusloos aastate taha, mil ülemaailmne hiid otsustas võtta fookusesse töötajakogemuse. Panin sulle kokku väikesed katked sellest, kuidas organisatsioon
Kas on olemas mõni ettevõte, kus igapäevased otsused tehakse täpsete andmete põhjal? Ilmselt on igas ettevõttes veidikene kõhutundelt juhtimist. Kuid üldiselt on kliendi, toodete või
Me oleme tegelenud ja tegeleme ehk ka täna teemadega, mis räägivad nõrgemate osapoolte hoidmisest ja ühiskonnana tolerantsemaks muutumisest. Aga kui lisandub uus mõõde tehisintellekti näol.
Tänasel tööturul on pidev eneseareng ja uute oskuste omandamine muutunud sama oluliseks kui töökogemus ise. Janne, kes seisab silmitsi tööturule naasmise väljakutsetega, teab seda paremini
Kujutle, et elu tormab edasi pideva tempoga – projektide, koosolekute ja tähtaegade laineharjal. Sellises keskkonnas võib puhkuse väärtust päris tihti alahinnata. Kuid kas teadsid, et
Kas juhid suurt personaliprojekti ja tunned, et ülesanded kasvavad üle pea? Kas oled ülekoormatud seoses personalitöö erinevate ülesannetega? Võib-olla pole piisavalt käsi abiks? Kui see
Kas sinu organisatsioonis on rahulolu-uuring “midagi-mis-lihtsalt-tuleb-ära-teha” staatusest välja kasvanud? Või see üllas ettevõtmine lõpeb aasta-aastalt raporti riiulile seismajäämisega. Mis oleks, kui teeks nüüdsest teisiti? Võtaks
Töötajate rahulolu ja pühendumus on eduka organisatsiooni olulised alustalad. Rahulolevad töötajad on produktiivsemad, loovad parema töökeskkonna ning aitavad kaasa ettevõtte pikaajalisele edu saavutamisele. Kuidas inimeste
Töömaailm on viimasel ajal kogenud hulganisti muutusi. Üks kõige rohkem kõneainet pakkuv on kindlasti 4-päevase töönädala idee. Kuigi paljudele töötajatele tundub see ahvatlevana, on juhtidel
Töötajakogemusest räägitakse Eesti tööturul üha enam. Aga kui paljud ettevõtted tegelikult sellesse panustavad? KennedyFitchi uuring näitas, et kui 90% ettevõtetest tunnistavad töötajakogemuse olulisuse kasvu lähiaastatel,
Oled sa kunagi tabanud end mõttelt, mida töötajad tegelikult vajavad? Või kuidas nende kogemust ettevõttes veel paremaks muuta? Hiljutiste uuringute valguses on töötajakogemus saanud rohkem
Kas sa oled kunagi mõelnud, milline oleks ettevõte, kus iga töötaja tervitab hommikut naeratusega, on ideedest tulvil ja soovib pühendunult panustada? See võib tunduda liiga
Kuulen ikka ja jälle arutelu, et palgaralli ja ihaldusväärsed soodustused erinevates sektorites meelitavad parimaid talente liikuma ühe tööandja juurest teise juurde. Mis siis mõjutab töötajate
Kujuta hetkeks ette, et vestled tipptalendiga. Sa räägid talle kõigest, mida sa tööandjana pakud – suurepärasest töökeskkonast, pühendunud tiimikaaslastest, huvitavatest projektidest. Aga kuidas teha kindlaks,
Töötajakogemus on midagi palju enamat kui lihtsalt töökoht või tööülesanded. See on kogemus, mida inimene tunneb alates esimesest kontaktist ettevõttega kuni organisatsioonist väljumiseni. Kaasaegses ärimaailmas
Positiivne töötajakogemus on investeering, mis tasub end mitmekordselt ära. Gallupi uuringu kohaselt on kõrgelt motiveeritud töötajate produktiivsus 21% suurem kui nende vähem motiveeritud kolleegidel [1].