fbpx

Lugemist

Kuidas ma saan ennast tehisintellekti abil ise arendada?

Vajadus ise õppida ja ennast arendada tekib inimestel väga erinevates olukordades ja eluetappides. Näiteks võib olla, et teie organisatsioon muudab kas äri – või tegevussuunda

Kas kõiki juhte kirutakse?

Lühike ja lihtne vastus: ei kiruta. Aga juhtimiskvaliteet on üks oluline põhjus miks head inimesed või talendid organisatsiooni valivad või siis sealt lahkumise kasuks otsustavad.

Kuidas värbamisturundus enda kasuks tööle panna?

Värbamismaastik on pidevas muutumises ning alatasa tuleb valdkonna entusiastidel kohaneda uue tehnoloogia ja erinevate tööturu trendidega. Viisime seetõttu maikuu keskpaigas läbi kaks põnevat veebiseminari, mis

Milliste kuludega arvestada töötajate rahulolu uuringu iseseisval läbiviimisel?

Töötajate uuringute omakäeline läbiviimine tundub sageli mõistliku võimalusena, eriti kui eelarve on piiratud või kui ettevõttes leidub juba vajalikke ressursse ja oskusi. Panin mõni aeg

Kui palju maksab töötajate rahulolu-uuringu läbiviimine koostöös välise partneriga?

Hindade avalikustamine Eesti ärikliendi teenuseturul on millegi pärast väheesinev praktika. Kui küsida konkreetseid summasid või suurusjärku, siis kuuled tihtilugu ebalevat vastust: “No sõltub ühest ja

Kuidas kaasata töötajaid peale rahulolu-uuringut? Töötuba paneb tegutsema!

Rahulolu-uuring on väga hea tööriist, mis võimaldab organisatsioonidel paremini mõista oma töötajate vajadusi ja ootuseid. Uuringu järel on oluline tulemuste põhjal tegutseda. Muudatusi aitavad minu

Kuidas tõsta rahulolu-uuringu osalemise määra?

Rahulolu-uuringute läbiviimine on oluline samm organisatsiooni arengus, kuid tulemuste kvaliteet sõltub suuresti uuringus osalejate hulgast. Kõrge osalemismäär tagab esinduslikud tulemused ja usaldusväärse ülevaate töötajate rahulolust.

Väldi ohukohti, et kandidaate värbamisel mitte ära hirmutada

Värbamisprotsess on üks võimalus näidata tööandjana oma väärtusi ja kultuuri potentsiaalsetele töötajatele. Kuid teatud vead võivad kandidaate skeptiliseks muuta ja kahjustada sinu organisatsiooni mainet. Seega

Kuidas tuua innovatsioon ja uuendused tempokasse töökeskkonda?

Kellel on kiire ja miks on kiire?   Eestis tegutsevad valdavalt väikesed ettevõtted või organisatsioonid. Üsna tihti tuleb teha tööd stiilis “iga sekund on arvel”,

Tark ajakasutus ja piiride seadmine: Kuidas nutikate töövahendite abil oma aega ja vaimset tervist kaitsta?

Tunned ennast sellel pildil ühes või teises rollis ära? Tiimiliikmete töökoormusesse ja selle hindamisse suhtutakse organisatsioonides väga erinevalt. Mõni juht teab väga hästi, mida tema

Lahkumine töökohalt: mis juhtub, kui see muutub valjuks ja häirivaks?

Juba mõnda aega on tööturg seisnud silmitsi murettekitava nähtusega, mida Gallup nimetab “valjuks lahkumiseks”. Küsitluse kohaselt on umbes 60% 120 000 maailma töötajast vaikselt lahkumas

Rahulolu-uuring: Kuidas kasutada uuringu tulemusi töötajate heaolu ja organisatsiooni efektiivsuse tõstmiseks?

Töötajate rahulolu- või pühendumusuuring on tehtud. Tulemused on olemas. Kas osta rohkem kommi ja puuvilju ning loota, et aasta pärast on tulemused paremad? Töötajatel on

Rahulolu-uuring: Kuidas tulemuslikult uuringut läbi viia ja saada kiire hinnang töötajate heaolule?

Ettevõtluskeskkond on muutustes. Agiilsus ehk paindlikkus on saanud igapäeva vajaduseks. Organisatsioonide jaoks on väljakutse, kuidas jääda püsima ja mida selleks teha. Üks mitmest küsimusest on,

Mitmekesisus töökohal: Miks on see organisatsioonides esiplaanile kerkinud?

Kui vaadata ettevõtteid kui dünaamilisi ökosüsteeme, mõistame, et nii nagu bioloogiline mitmekesisus on eluslooduse säilimiseks oluline, on ka mitmekesisus organisatsioonides eluliselt vajalik. Kuid miks on

Põlvkondadevaheline suhtlus töökohal: koostöö vs konfliktid

Kaasaegsed töökohad on mitmekesised – mitte ainult rahvuse, kultuuri või soo poolest, vaid ka erinevate põlvkondade lõikes. Baby-boomer’id, X-, Y-ja Z-põlvkond– kõik koos ühe laua

Väärtused töökohal: kas teekond rahulolu või rahulolematuseni?

Mart Lankots, Kadri Ann Mikiver ja Janno Siimar kutsusid mind külla. Kas teate, kui koduselt võib ühe tööandja juures end tunda? Kui olete Velvetit külastanud,

ING kogemuslugu: digistrateegia töötaja- ja kliendikogemuse loomiseks

Tutvustan teile täna ettevõtet ING (Hollandi rahvusvaheline pangandus- ja finantsteenuste ettevõte), kelle kogemuslugu ärgitab tööandjaid mõtlema olulisele teemale : mismoodi mõista inimesi, kes seisavad sinu

Vaimse tervise tähtsus töökohal: prioriteet number 1, 2 või 3?

Maailma Terviseorganisatsiooni (WHO) andmetel on depressioon praeguseks saanud üheks juhtivaks töövõimetuse põhjustajaks kogu maailmas. Seega töötajate vaimse tervise küsimus võiks olla tööandjatele proaktiivsel tegutsemisel üheks

Kogemuslugu IBM-is: positivne töötajakogemus sai loodud äritulemuste kasvatamiseks

IBM ilmselt tutvustamist ei vaja. Vaatame tänases kogemusloos aastate taha, mil ülemaailmne hiid otsustas võtta fookusesse töötajakogemuse. Panin sulle kokku väikesed katked sellest, kuidas organisatsioon

HR-andmete kooskõla ettevõtte strateegiaga

Kas on olemas mõni ettevõte, kus igapäevased otsused tehakse täpsete andmete põhjal? Ilmselt on igas ettevõttes veidikene kõhutundelt juhtimist. Kuid üldiselt on kliendi, toodete või

Diskrimineerimine AI-algoritmide poolt: midagi, mille jaoks tuleb valmis olla

Me oleme tegelenud ja tegeleme ehk ka täna teemadega, mis räägivad nõrgemate osapoolte hoidmisest ja ühiskonnana tolerantsemaks muutumisest. Aga kui lisandub uus mõõde tehisintellekti näol.

Armas kogemuslugu: Kuidas inimlik huvi tehisintellekti vastu lõi võimaluse osaleda AI-koolitusel

Tänasel tööturul on pidev eneseareng ja uute oskuste omandamine muutunud sama oluliseks kui töökogemus ise. Janne, kes seisab silmitsi tööturule naasmise väljakutsetega, teab seda paremini

Puhkuse olulisus: Miks on inimeste regulaarne taastumine tööandjale kriitilise tähtsusega?

Kujutle, et elu tormab edasi pideva tempoga – projektide, koosolekute ja tähtaegade laineharjal. Sellises keskkonnas võib puhkuse väärtust päris tihti alahinnata. Kuid kas teadsid, et

Miks välise HR-projektijuhi palkamine võib olla sinu ettevõtte järgmine parim samm?

Kas juhid suurt personaliprojekti ja tunned, et ülesanded kasvavad üle pea? Kas oled ülekoormatud seoses personalitöö erinevate ülesannetega? Võib-olla pole piisavalt käsi abiks? Kui see

Rahulolu-uuring 2.0: Investeering, mis keskendub tulemustele

Kas sinu organisatsioonis on rahulolu-uuring “midagi-mis-lihtsalt-tuleb-ära-teha” staatusest välja kasvanud? Või see üllas ettevõtmine lõpeb aasta-aastalt raporti riiulile seismajäämisega. Mis oleks, kui teeks nüüdsest teisiti? Võtaks

Kuidas suurendada töötajate rahulolu ja pühendumust?

Töötajate rahulolu ja pühendumus on eduka organisatsiooni olulised alustalad. Rahulolevad töötajad on produktiivsemad, loovad parema töökeskkonna ning aitavad kaasa ettevõtte pikaajalisele edu saavutamisele. Kuidas inimeste

Kas 4-päevane töönädal on tuleviku standard või ainult moehaigus?

Töömaailm on viimasel ajal kogenud hulganisti muutusi. Üks kõige rohkem kõneainet pakkuv on kindlasti 4-päevase töönädala idee. Kuigi paljudele töötajatele tundub see ahvatlevana, on juhtidel

Airbnb kogemuslugu: Kuidas kujunes töötajakogemus?

Töötajakogemusest räägitakse Eesti tööturul üha enam. Aga kui paljud ettevõtted tegelikult sellesse panustavad? KennedyFitchi uuring näitas, et kui 90% ettevõtetest tunnistavad töötajakogemuse olulisuse kasvu lähiaastatel,

Töötajakogemuse trendid, mis jäävad meid saatma aastast 2023

Oled sa kunagi tabanud end mõttelt, mida töötajad tegelikult vajavad? Või kuidas nende kogemust ettevõttes veel paremaks muuta? Hiljutiste uuringute valguses on töötajakogemus saanud rohkem

Mismoodi mõjutab kaasamine töötajate pühendumust ja rahulolu?

Kas sa oled kunagi mõelnud, milline oleks ettevõte, kus iga töötaja tervitab hommikut naeratusega, on ideedest tulvil ja soovib pühendunult panustada? See võib tunduda liiga

Pühendunud või mittepühendunud töötaja mõju ettevõtte edukusele – laseme numbritel rääkida

Kuulen ikka ja jälle arutelu, et palgaralli ja ihaldusväärsed soodustused erinevates sektorites meelitavad parimaid talente liikuma ühe tööandja juurest teise juurde. Mis siis mõjutab töötajate

Töötajakogemus 2.0: kogemus, mis meelitab talente

Kujuta hetkeks ette, et vestled tipptalendiga. Sa räägid talle kõigest, mida sa tööandjana pakud – suurepärasest töökeskkonast, pühendunud tiimikaaslastest, huvitavatest projektidest. Aga kuidas teha kindlaks,

Kuidas mõjutavad töötajakogemuse etapid ettevõtte tulemuslikkust?

Töötajakogemus on midagi palju enamat kui lihtsalt töökoht või tööülesanded. See on kogemus, mida inimene tunneb alates esimesest kontaktist ettevõttega kuni organisatsioonist väljumiseni. Kaasaegses ärimaailmas

5 olulist sammu positiivse töötajakogemuse loomiseks

Positiivne töötajakogemus on investeering, mis tasub end mitmekordselt ära. Gallupi uuringu kohaselt on kõrgelt motiveeritud töötajate produktiivsus 21% suurem kui nende vähem motiveeritud kolleegidel [1].