fbpx

Rahulolu-uuring 2.0: Investeering, mis keskendub tulemustele

Rahulolu-uuring mis tood tulemusi

Kas sinu organisatsioonis on rahulolu-uuring “midagi-mis-lihtsalt-tuleb-ära-teha” staatusest välja kasvanud? Või see üllas ettevõtmine lõpeb aasta-aastalt raporti riiulile seismajäämisega. Mis oleks, kui teeks nüüdsest teisiti? Võtaks sisendit, mida me töötajatelt küsime hoopis hüppelauana muutustele organisatsioonis.

 

Kui sa mõtled vanamoodi jätkata, raiskad tõesti aega ja raha

Lihtsalt millegi ärategemine tegemise pärast on raha tuulde loopimine. Kui sa soovid uutmoodi läheneda, siis rahulolu-uuring 2.0 peab olema investeering. Siinokohal on oluline põhineda muutustele, mitte ainult mõõtmisele. Rahulolu-uuring 2.0 ei ole lihtsalt küsitlus, vaid  kompass, mis aitab organisatsioonis leida ja lahendada kitsaskohti ning toetada läbi tegevuskava töötajate heaolu ning efektiivsuse kasvu. See ei keskendu “linnukese tegemisele” küsimustikus, vaid paneb meid tööandjana dialoogi oma inimestega. See paneb meid töötajaid kuulama, mõistma ja ühtse tiimina tegutsema.

Juhid ei vaja lihtsalt andmeid – nad vajavad lahendusi. Uuringulahendus on keskendunud mitte ainult töötajate hinnangute kogumisele, vaid ka nende hinnangute muutmisele tegelikeks, nähtavateks ja mõõdetavateks muudatusteks organisatsioonis.Rahulolu-uuring 2.0 annab konkurentsieelise – uuringu läbiviimine ja tulemuste rakendamine näitab töötajatele, et nende häälon kuuldud ja väärtustatud.

 

Rahulolu-uuring 2.0 on töötajakeskne

Töötajad tunnevad tihti, et rahulolu-uuringud on tüütud, sest nad ei näe panust, mis viiks reaalse muutuseni. Et vastasseisu vältida, tuleb anda oma uuringule eesmärk. Kindel ja konkreetne siht aitab hoolikalt valida mõõdikuid, et juhid saaksid uuringust selget teavet, mille alusel tegutsema asuda.

Teiseks tuleb väärtustada oma töötajate aega. Selge kommunikatsioon annab inimestele ülevaate, miks nende arvamust küsitakse ja kuidas see aitab kujundada nende heaolu või töökeskkonda. Rahulolu-uuring 2.0 ei tekita “uuringupalavikku”, vaid toob esile töötajate tõelised murekohad ja ootused, aitab juhtidel olla läbipaistev ja näidata, et tagasiside viib tegevuseni.

 

Rahulolu-uuring 2.0 näitab inimesi numbrite taga

Erinevalt tavapärastest küsitlustest ei piirdu rahulolu-uuring 2.0 numbriliste tulemustega – see otsib lugusid ja kogemusi numbrite taga. Et jõuda inimliku elemendini, võib kasutada intervjuusid, fookusgruppe ja töötubasid. Iga arvamus ja ettepanek toob esile töötajate isiklikud kogemused ning loob võimaluse anda inimestele vastutus oma töökeskkonna parendamiseks.

Uuringu seesugune läbiviimine mõjub kohe positiivselt töötajate kaasatusele. Töötubade võluks on avatud arutelud inimesteganing selle tulemusel sündinud lahendused heaolu kasvatamiseks ja organisatsiooni tõhustamiseks. Loomulikult ei suuda me kõiki häid ettepanekuid alati realiseerida, kuid saame otsekohese ja ausa peegelduse inimestelt inimestele. Töötajad tunnevad, et nende arvamus on oluline ja sellega arvestatakse. Seda muidugi juhul, kui uuringule järgnevad jätkutegevused. 

 

Rahulolu-uuring 2.0 käivitab muudatused

Rahulolu-uuring 2.0 ei kogu tagasisidet ainult linnukese kirjasaamise pärast. Tegemist on  alguspunktiga mõõdetavatele ja nähtavatele muudatustele ettevõttes. Andmetest ning inimeste peegeldustest saavad selged juhised parendustegevusteks, mis on kaaslased juhtkonnale edasiseks tegutsemiseks.

Uuring on lähtepunktiks parendustegevustele. Tulemused ja tegevused kommunikeeritakse tagasi meeskonnale, näidates selgelt, kuidas igaühe panus aitab kujundada paremat töökeskkonda. Ära ei tasu unustada, et töötajad on mänginud suurt rolli ettepanekute edastamisel, seega tasuks nad kaasata muudatuste ellurakendamisele. Juhtide ülesandeks jääb luua soodne pinnas koostööks ning algatada muutus rohujuuretasandilt.

 

Rahulolu-uuring 2.0 – tulevikku vaatav strateegiline valik

Uuringu tulemused on kuldaväärt infoks töötajate rahulolu ja ettevõtte konkurentsivõime tõstmisel, kliendisuhete parandamisel, värbamise efektiivistamisel ja paljude muude protsesside paremaks muutmisel.

Investeerides rahulolu-uuring 2.0, investeerite oma organisatsiooni edasisse käekäiku. Tegemist on praktilise tööriist, mis aitab langetada kaalutletud otsuseid ja luua keskkonda, kus töö saab tehtud tõhusalt. Aja jooksul kasvab selle investeeringu väärtus  töötajate lojaalsusega paralleelselt, andes selge konkurentsieelise.

Kokkuvõtlikult tahan küsida, kas teed otsuseid kompassita või oled proaktiivne juht, kes haarab kinni võimalusest liikuda edasi teadlikult ja sihipäraselt.

Soovid kohe pihta hakata? Uuri teenuse kohta siit

Kui soovid aga igapäevaseid lihtsaid tegevusi ellu kutsuda rahulolu kasvatamiseks, loe lähemalt siit

Kasuliku infoga kursispüsimiseks liitu Empleri uudiskirjaga!

Liitu uudiskirjaga

Kogun sinu andmeid, et saaksin sulle edaspidi saata huvitavaid sisu-uudiseid.

Please wait...

Aitäh, et liitusid inspireerivate lugude ja vahva seltskonnaga!

Jaga:

Teised postitused:

Kas kõiki juhte kirjutakse?

Kas kõiki juhte kirutakse?

Lühike ja lihtne vastus: ei kiruta. Aga juhtimiskvaliteet on üks oluline põhjus miks head inimesed või talendid organisatsiooni valivad või siis sealt lahkumise kasuks otsustavad. 

Kuidas värbamisturundus enda kasuks tööle panna?

Värbamismaastik on pidevas muutumises ning alatasa tuleb valdkonna entusiastidel kohaneda uue tehnoloogia ja erinevate tööturu trendidega. Viisime seetõttu maikuu keskpaigas läbi kaks põnevat veebiseminari, mis

Võta ühendust