fbpx

01 Värbamisturundus

Nii kui ettevõte kasvab või tormituuled keerutavad mõne töötaja tänaselt ametikohalt laia ilma, pead hakkama ligi meelitama uusi talente. Siinkohal astub punti värbamisturundus. See loob sulle tööturul võimaluse jõuda kiiresti tulevaste töötajateni, äratada kandidaatides tähelepanu ja jõuda sobivamate inimesteni. Sa küsid kuidas? Ma aitan sind 3 konkreetse sammuga – strateegia, kõnetav ja usaldusväärne sisu ning järjepidevus kommunikatsioonis.

02 Tööandjaturundus

Tööandja mainekujundus aitab luua tugeva ettevõtte identiteedi, mis kõnetab potentsiaalseid talente ning rõhutab olemasolevatele töötajatele unikaalseid väärtusi. Et see teadmine jõuaks ettevõttest kaugemale, tuleb kasutada turundusvõtteid. Läbi tööandja turunduse saad sa rääkida tööturul oma olemusest tööandjana ning kõnetad inimesi, kes jagavad tiimiga sarnaseid tõekspidamisi. Aitan sul end tööandjana tulemuslikult turundada läbi selge strateegia, kommunikatsiooni, järjepidevuse ning asjakohase sisu.

01 Värbamisturundus

Aitan sul saada selge ülevaate, milliseid väärtusi sa liituvatele inimestele pakud ning vaatame koos üle, kes on need inimesed, keda sa soovid enda juurde tööle. Arutame läbi, millistes kanalites nad liiguvad ning kuidas neid kõnetada aja- ja asjakohaselt. Loon sulle sihtrühmapõhised värbamisargumendid ja konkreetse sisuplaani värbamissõnumite levitamiseks erinevates kanalites. Lisaks annan kaasa ülevaate värbamisturunduse headest tavadest.

Mis ma saan?

Olen abiks, kui vajad lihtsalt töökuulutuse teksti ning visuaali. Aga veelgi enam saan ma väärtust luua, kui sul on puudu head ideed või sisu Facebook, Instagram või LinkedIn kanalites postitamiseks. Sisu koostamiseks kasutan ma erinevaid turundusalaseid tehnikaid ja viimistlen need iga kanali jaoks sobivaks. Enne tööleasumist räägime läbi platvormid ja soovitud formaadid. Sisuloomes on oluline pidev suhtlus hea materjali koostamiseks.

Mis ma saan?

Mõnikord haldab värbamisega seotud sisu turundusosakond, kuid tihti napib värbamisturunduseks inimesi, aega või teadmisi.  Aitan sul tegeleda sotsiaalmeedia haldusega erinevatel platvormidel. Leiame sinu jaoks parimad kanalid ja optimaalse postituste tiheduse. Mõtleme läbi, kas teha orgaanilist või sponsoreeritud reklaami.  Koostöö eesmärk on hoida suhted võimalike kandidaatidega soojad, luua kontakte ja panna inimesed õigel hetkel sind tööandjana eelistama.

Mis ma saan?

Strateegiaprojekti käigus kohtun võtmeisikutega, viin läbi töötajatega töötoad ning kaardistan tööturul konkurente. Kogutud teabe tulemusel töötame tööandjaga üheskoos välja mainekujunduse strateegia koos turundusplaaniga. Tulemus ei keskendu ainult uute talentide värbamisele, vaid ka olemasolevate töötajate hoidmisele. 

Miks turundusplaani vaja on? Sest kui sa nii suure töö tulemusena oma identiteeti tööandjana ei turunda, siis pole mõistlik sul selle investeeringu alla aega ega raha panna.

Mis ma saan?

Tegemist on rätseplahendusega, millega alustades arutame läbi eesmärgi tööandja turunduse kasutamiseks ning teeme plaani, millist sisu on mõistlik või millises kanalis vajalik luua.

Koostan sulle kokkulepitud mahus teksti või visuaale oma töötajate teekonna kajastamiseks, edulugude rääkimiseks, ametikohtade tutvustamiseks, hariva sisuga lugude jutustamiseks. Siia all käivad nii töökuulutused, sisekommunikatsioon kui ka sotsiaalmeedia postitused. Sisu on suunatud nii potentsiaalsetele kandidaatidele kui ka praegustele töötajatele.

Mis ma saan?

Ettevõtte mainekujunduse puhul on oluline järjepidev ja strateegiline tööandja väärtuste turundamise erinevatel platvormidel.

Haldan sinu sotsiaalmeedia kanaleid, jälgides sisu mõju ja kohandan turundusstrateegiat vastavalt tagasisidele. Tööandja turundusega ei juhtu midagi üle öö. See tähendab, et varuda tuleb aega ja kannatust. Heade tulemuste saavutamiseks ajakohastame ja optimeerime pidevalt kandidaatidele või töötajatele suunatud infovoogu, jälgime konkurentide tegemisi turul ja analüüsime sõnumite levikut ning kaasamist sotsiaalmeedia publikus.

Mis ma saan?

Võta ühendust ja räägime läbi, millises etappides vajad abi.

Keiu Kaitsa
HR-konsultant