Nii kui ettevõte kasvab või tormituuled keerutavad mõne töötaja tänaselt ametikohalt laia ilma, pead hakkama ligi meelitama uusi talente. Siinkohal astub punti värbamisturundus. See loob sulle tööturul võimaluse jõuda kiiresti tulevaste töötajateni, äratada kandidaatides tähelepanu ja jõuda sobivamate inimesteni. Sa küsid kuidas? Ma aitan sind 3 konkreetse sammuga – strateegia, kõnetav ja usaldusväärne sisu ning järjepidevus kommunikatsioonis.
Tööandja mainekujundus aitab luua tugeva ettevõtte identiteedi, mis kõnetab potentsiaalseid talente ning rõhutab olemasolevatele töötajatele unikaalseid väärtusi. Et see teadmine jõuaks ettevõttest kaugemale, tuleb kasutada turundusvõtteid. Läbi tööandja turunduse saad sa rääkida tööturul oma olemusest tööandjana ning kõnetad inimesi, kes jagavad tiimiga sarnaseid tõekspidamisi. Aitan sul end tööandjana tulemuslikult turundada läbi selge strateegia, kommunikatsiooni, järjepidevuse ning asjakohase sisu.